• 1400/09/07 - 08:17
  • تعداد بازدید : 166
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بررسی عملکرد بخش مبارزه با بیماری های دامی اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه

طی بازدید رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان عملکرد بخش مبارزه با بیماری های دامی اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرستان بندر لنگه، دکتر حمید خامه چی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، طی سفر به شهرستان بندرلنگه عملکرد بخش مبارزه با بیماری های دامی این اداره را مورد بررسی قرار داد.

عدنان بهروز سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه در این خصوص گفت: ابتدا گزارشی از فعالیت ها و عملکردهای این شهرستان در خصوص واکسیناسیون، سمپاشی و پایش و مراقبت های دامی، ارائه گردید.

 در ادامه دکتر حمید خامه چی در بازدید میدانی از مجتمع دامپروری بردغون روستای دریادولت بر عملکرد اکیپ واکسیناسیون این شهرستان نظارت کرد و ضمن ابراز رضایت از عملکرد بخش بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی این شهرستان با تعدادی از دامداران منطقه گفتگو و در خصوص رعایت اصول امنیت زیستی و دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی و همکاری با اکیپ های عملیاتی اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه، موارد لازم را به دامداران گرامی یادآوری نمود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر لنگه
  • کد خبر : 279369
کلمات کلیدی
lengeh اداره دامپزشکی شهرستان لنگه

lengeh اداره دامپزشکی شهرستان لنگه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید