• 1401/04/11 - 15:27
  • تعداد بازدید : 173
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حضور مدیرکل دامپزشکی استان در مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه

دکتر محمد جانباز ساعاتی پس از وقوع زمین لرزه در مناطق آسیب دیده شهرستان بندرلنگه با حضور در منطقه، امداد دامپزشکی را مورد بررسی قرار داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، ساعاتی پس از وقوع زمین لرزه در مناطق آسیب دیده شهرستان بندرلنگه با حضور در منطقه، امداد دامپزشکی را مورد بررسی قرار داد.

دکتر جانباز پس از برگزاری جلسه کمیته مدیریت بحران دامپزشکی و دستور اعزام اکیپ های عملیاتی امداد دامپزشکی از شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر و بندرلنگه، شخصا" با دو اکیپ عملیاتی و نظارتی به همراه؛ مدیر حراست و رییس اداره برنامه و بودجه و کارشناسان ادارات بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان و دارو درمان و روابط عمومی اداره کل، عازم مناطق زلزله زده شد.

ایشان ضمن بازدید از مناطق زلزله زده و دلجویی از ساکنان این مناطق، با دامداران  آسیب یده دیدار نمود و از نزدیک مشکلات ایشان را مد نظر قرار داد.

رییس کمیته مدیریت بحران دامپزشکی استان هرمزگان در بازدید از اماکن دامی آسیب دیده، ضمن عرض خدا قوت به اکیپ های اعزامی به منطقه، عملکرد #امداد_دامپزشکی توسط اکیپ های عملیاتی اعزامی به منطقه را در گرمایی نردیک به 50 درجه سانتی گراد، مورد بررسی قرار داد و دستور رسیدگی به امور دامداران و درمان دام های آسیب دیده را صادر نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان و هیئت همراه علاوه بر بازدید از روستای سایه خوش، از سایت پرورش میگوی سایه خوش و روستاهای دژگان، کلاتو و برکه سفلین نیز بازدید نمودند.

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر لنگه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 287806
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید