• 1399/12/25 - 13:44
  • تعداد بازدید : 369
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه معرفی شد.

توسط دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان بندرلنگه، عدنان بهروز به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه، معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان با فرماندار شهرستان بندر لنگه، عدنان بهروز بعنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی این شهرستان منصوب گردید.

دکتر جانباز در این دیدار ضمن تشکر از مسئولین عالی شهرستان به جهت حمایت های همیشگی از مجموعه دامپزشکی و خدمات سلامت محور این دستگاه در سطح شهرستان بندرلنگه، به اهمیت نقش دامپزشکی در ارتقاء امنیت غذایی و سلامت جامعه پرداخت.

وی افزود: شهرستان بندرلنگه با وجود بنادر صیادی و تجاری و گمرک و مراکز تکثیر و مزارع پرورش آبزیان  از موقعیت خاصی برخوردار است و دامپزشکی استان با نگاه ویژه ای در خصوص نظارت های بهداشتی بر عملکرد این مراکز به منظور تولید محصول سالم، اقدام می نماید تا تولید پایدار در شهرستان میسر گردد.

احمد شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه در این دیدار، ضمن تقدیر از خدمات دامپزشکی در شهرستان و تشکر از مدیرکل دامپزشکی استان به جهت نگاه ویژه به شهرستان و تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه گفت: اهمیت و ضرورت خدمات سلامت محور دامپزشکی و نقش این خدمات در سلامت جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: الحمدا... مجموعه دامپزشکی شهرستان با زحمات شبانه روزی در جهت تحقق اهداف سازمانی و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و فرمانداری شهرستان همچون گذشته حمایت های خود را از مجموعه دامپزشکی شهرستان خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش روزافزون آبزی پروری در شهرستان، تقویت نیروهای دامپزشکی شهرستان مد نظر قرار گیرد و در خصوص افزایش اعتبارات طرح های دامپزشکی به منظور حفظ بهداشت و سلامت جامعه و شهروندان، این فرمانداری در حد توان حمایت های لازم را انجام خواهد داد.  

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر لنگه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 272414
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید