• 1402/02/31 - 10:59
  • تعداد بازدید : 210
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید مسؤولین دامپزشکی استان هرمزگان و انجام نظارت های حاکمیتی در شهرستان بندرلنگه

بازدید نماینده ولی فقیه و رییس حراست اداره کل دامپزشکی هرمزگان، از فعالیت های بخش خصوصی عرصه دامپزشکی

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی شهرستان بندرلنگه، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان هرمزگان و مدیر حراست اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در سفر به شهرستان بندرلنگه، از کلینیک دامپزشکی شهرستان بندرلنگه و روند فعالیت بخش های مختلف شرکت فرآوری و نگهداریفراورده های خام دامی و شیلاتی بازدید کردند .

حجت الاسلام و المسلمین رضا حمزه ای در این بازدید نظارت های شرعی بر محصولات تولیدی را مورد بررسی قرار داد و در خصوص اهمیت تولید غذای حلال و نظارت شرعی در شرکت های عمل آوری در راستای تأمین غذای شرعی و حلال به منظور مصرف جامعه مسلمین مطالبی متذکر شد.

وی نظارت شرعی بر غذای حلال را یکی از بزرگترین اعمال خیر دانست و افزود: هر چه بر این مسائل در جامعه دقت بیشتری شود آثار معنوی آن در زندگی و جامعه بیشتر نمایان خواهد شد.

دکتر جاودان مدیر حراست اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، در خصوص نحوه بسته بندی بهداشتی محصول نهایی و درج تاریخ تولید و ضرورت درج کد رهگیری محصول، به منظور رصد و قابل ردیابی بودن، در انبار سردخانه تأکید نمود و اجرای دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را، مورد بررسی قرار داد. 

ایشان در ادامه سفر، ضمن بررسی تجهیزات موجود در کلینیک دامپزشکی بخش خصوصی مستقر در این شهرستان، نحوه ارائه خدمات به دامداران و مراجعه کنندگان را، مورد ارزیابی قرار داد و بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور در حوزه تشخیص و درمان، تأکید نمود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر لنگه
  • کد خبر : 301929
کلمات کلیدی
lengeh اداره دامپزشکی شهرستان لنگه

lengeh اداره دامپزشکی شهرستان لنگه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید