• 1400/08/12 - 12:01
  • تعداد بازدید : 254
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
یک روز پدافندی در شهرستان بستک

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، با حضور در شهرستان بستک در رزمایش پدافندی مبارزه با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، با حضور در شهرستان بستک در رزمایش پدافندی مبارزه با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، شرکت نمود.

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در این خصوص گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل در شهرستان بستک که قطب صنعت طیور استان محسوب می گردد ضرورت اجرای عملیات مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تشخیص داده شد.

وی افزود: اداره دامپزشکی شهرستان بستک با تشکیل ستاد شهرستانی این بیماری در فرمانداری شهرستان بستک، با حمایت فرمانداری و همکاری دستگاه های عضو ستاد مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان، نسبت به حساسیت موضوع به عنوان یک بحران، با توجه به آغار فصل سرما و مهاجرت پرندگان مهاجر به تالاب های استان، اقدام به برنامه ریزی برگزاری رزمایش میدانی مقابله با این بیماری در شهرستان بستک نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان اظهار داشت: اجرای موفق این رزمایش، نشان دهنده؛ آمادگی کامل و همکاری دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان بستک به فرماندهی؛ سرپرست فرمانداری این شهرستان، می باشد و با توجه به اجرای رزمایش پدافندی مذکور، از حمایت فرمانداری شهرستان و همکاری سایر اعضاء ستاد شهرستانی مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شهرستان بستک، تقدیر و تشکر نمود.  

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بستک,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 278566
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید