• 1399/12/09 - 13:40
  • تعداد بازدید : 285
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
انجام امور حاکمیتی دامپزشکی در سطح استان هرمزگان

بازدید مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از کشتارگاه صنعتی طیور کوخرد شهرستان بستک به اتفاق اعضای ستاد تنظیم بازار استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر جانباز مدیرکل، در راستای انجام وظایف حاکمیتی دامپزشکی و نظارت های بهداشتی به اتفاق مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی و فرماندار شهرستان بستک از کشتارگاه صنعتی طیور کوخرد واقع در شهرستان بستک بازدید نمودند.

دکتر جانباز در این بازدید ضمن بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی در کشتارگاه مذکور، گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی با مسئول فنی بهداشتی مستقر در کشتارگاه می باشد و اداره دامپزشکی ناظر بر اجرای این مهم است که از وظایف حاکمیتی این دستگاه محسوب می گردد.

وی افزود: با عنایت به اینکه دامپزشکی یکی از اعضای ستاد تنظیم بازار استان می باشد با نظارت های بهداشتی از مزرعه تا سفره در حفظ سلامت بازار و سبد خانوار ایفای نقش می کند.

ایشان اظهار داشت: نظارت بر تولید جوجه یکروزه سالم و ورود به سالن مرغداری که تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی آماده سازی شده است و مراقبت بهداشتی در طول دوره پرورش و هدایت به کشتارگاه بر اساس دستورالعمل های بهداشتی – قرنطینه ای، همچنین کشتار و بسته بندی، همگی تحت نظارت بهداشتی کارشناسان دامپزشکی به طور شبانه روزی صورت می پذیرد، تا محصول سالم و بهداشتی به دست مصرف کننده رسانده شود.

دکتر جانباز در پایان بیان داشت: رعایت بهداشت و حفظ سلامت محصول و ارتقای امنیت غذایی جامعه، یکی از اهداف و رسالت های سازمان دامپزشکی کشور می باشد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بستک,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 271939
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید