• 1399/09/24 - 13:23
  • تعداد بازدید : 442
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
نظارت بهداشتی بر گوشت استحصالی کشتارگاه های توسط مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی به صورت مستمر انجام می شود.

بازدید شبانه مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از کشتارگاه صنعتی طیور کوخرد شهرستان بستک

دکتر جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در بازدید از کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان بستک بیان داشت: نظارت بر عملکرد مسئولین فنی بهداشتی شاغل در بخش های غیر دولتی، از وظایف حاکمیتی دامپزشکی می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، در راستای نظارت های حاکمیتی دامپزشکی بر فعالیت کشتارگاه های طیور، از کشتارگاه صنعتی طیور کوخرد شهرستان بستک بازدید نمود.

دکتر جانباز در این بازدید که به اتفاق فرماندار شهرستان بستک و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی و رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان صورت پذیرفت، گفت: نظارت بهداشتی بر محصولات استحصالی کشتارگاه ها از وظایف دامپزشکی است که با بکارگیری مسئول فنی بهداشتی و استقرار در کشتارگاه، نظارت های بهداشتی بر خط کشتار از ابتدای تا انتها صورت می پذیرد تا گوشت استحصالی با شرایط بهداشتی و تحت نظارت های لازم در جامعه توزیع گردد که نظارت بر عملکرد مسئولین فنی بهداشتی از وظایف حاکمیتی دامپزشکی می باشد.

ایشان روند پیشرفت فیزیکی احداث خط 2 این کشتارگاه را نیز مورد بررسی قرار داد و بیان داشت: با بهره برداری از خط 2 این کشتارگاه، شاهد استحصال محصول با کیفیت تر در حد گرید A و حتی در آینده تولید مرغ گریدA + که مرغ با کیفیت عالی می باشد را انتظار داریم.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف دوم این بازدید در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان می باشد که نظارت فرمانداران بر تسهیل فعالیت مرغداران و رفع موانع تولید در مرغداری های استان را مقرر نموده است و برنامه ریزی و توزیع مناسب مرغ در جهت رفاه هم استانی های گرامی در دستور کار است.

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در پایان به همکاری همه جانبه دامپزشکی استان هرمزگان با ستاد تنظیم بازار استان خبر داد و خاطر نشان کرد: مطمئنا' با برنامه ریزی مناسب و نظارت های مستمر می توان در تأمین کالاهای اساسی که مایحتاج روزانه مردم عزیز می باشد، گام برداشت.

حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک نیز در این بازدید، ضمن قدردانی از حضور عملیاتی مدیرکل و رؤسای ستادی دامپزشکی استان، گفت: اعمال نظارت، در بازدیدهای میدانی توسط مدیرکل دامپزشکی استان و مجموعه ی تحت سرپرستی ایشان، در طول شبانه روز، بسیار حائز اهمیت است.

ایشان، از وجود مجموعه ی منسجم کشتارگاه با بکارگیری جوانان متعهد در بستک و تلاش های سلامت محور دامپزشکی استان و شهرستان بستک در راستای ارتقاء امنیت غذایی جامعه ابراز خرسندی نمود و ضمن اعلام حمایت خود از فعالین صنعت مرغداری، آمادگی خود و مجموعه فرمانداری شهرستان را در حمایت از پیشبرد اهداف دامپزشکی، اعلام نمود.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان بستک
  • کد خبر : 258353
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید