• 1402/11/05 - 11:10
  • تعداد بازدید : 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ممیزی مراکز متقاضی صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی فعال در شهرستان بندر خمیر انجام شد

در راستای تولید محصول سالم و بهداشتی، به منظور صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی، واحدهای متقاضی صادرات در شهرستان بندرخمیر، مورد بازدید و ممیزی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بندرخمیر، ممیزی مراکز متقاضی صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی در بندرخمیر توسط کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور انجام شد.

دکتر مریم ملی نژاد، رییس این اداره در این خصوص گفت: در راستای تولید محصول سالم و بهداشتی، به منظور صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی به کشورهای دیگر و بازارهای هدف، واحدهای متقاضی صادرات این محصولات در شهرستان بندرخمیر، مورد بازدید و ممیزی کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، انجام شد.

وی اظهار داشت: رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور در مراکز متقاضی صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی و ممیزی و رفع نواقص موجود جهت صدور و تمدید کدهای IR و EC مدنظر ممیزان سازمان دامپزشکی کشور قرار داشت و نواقص و ایرادات مشاهده شده، به مسؤول فنی بهداشتی و متصدی واحد، تذکر داده شد و به منظور رفع نواقص موجود مهلت زمانی ابلاغ گردید، تا با بر طرف نمودن موارد ذکر شده، در راستای تولید و صادرات پایدار در فصل جدید زراعی پرورش میگو، بتوانند اقدام لازم به عمل آورند.

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر خمیر,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314202
khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید