• 1402/03/30 - 07:09
  • تعداد بازدید : 524
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تعامل دامپزشکی و فراجا در خط مقدم تامین امنیت و سلامت غذایی مردم

تقدیر ریاست اداره دامپزشکی خمیر از فرماندهی محترم انتظامی شهرستان خمیر و جمعی از پرسنل خدوم و زحمتکش فراجا

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان خمیر، دکتر مریم ملی نژاد، رئیس این اداره، با حضور در قرارگاه فرماندهی انتظامی شهرستان خمیر، از تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی خمیر، سرهنگ علی اکبر مرادی و سروان محمد صادق شایانی، رئیس پلیس آگاهی و سروان احمد قلی زاده، رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی خمیر، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی و تشکر کرد.

در این دیدار، دکتر ملی نژاد، بیان نمود: همکاری نیروی انتظامی با دامپزشکی به منظور کنترل تردد محموله های غیرقانونی گام مهمی در جهت حراست از سلامت دام های منطقه و حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه، می باشد.

وی حضور نیروهای خدوم و تلاشگر انتظامی که امنیت جامعه را مهیا می کنند روحیه بخش دانست و  از همکاری و پیگیری و تعامل کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بندر خمیر با دامپزشکی، به ویژه در زمینه مبارزه با قاچاق دام و برخورد با تردد محموله های غیرمجاز فرآورده های خام دامی و آبزیان، تقدیر و تشکر نمود.

ایشان، فعالیت های نیروی انتظامی را بسیار مؤثر و کارآمد قلمداد کرد و بر نقش بی بدیل این نیرو در آگاهی بخشی به جامعه و مبارزه با قاچاق دام و محموله های غیرمجاز و غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی و آبزیان، تاکید کرد.

سرهنگ مرادی، فرمانده نیروی انتظامی خمیر، نیز ضمن تشکر از حضور رئیس و پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان بندر خمیر، از تعامل و همکاری اداره دامپزشکی این شهرستان ابراز رضایت کرد و پیشرو بودن این اداره در زمینه همکاری با نیروی انتظامی در میان سایر ادارات شهرستان بندر خمیر را قابل توجه و تقدیر دانست و مبارزه با قاچاق دام و محموله های غیرمجاز و غیربهداشتی فرآورده های خام دامی را به عنوان یکی از فعالیت های مهم این نیرو، در این شهرستان نام برد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر خمیر
  • کد خبر : 303476
کلمات کلیدی
khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید