• 1401/07/06 - 14:09
  • تعداد بازدید : 201
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اردوی جهادی قرارگاه محرومیت زدایی دامپزشکی در هفته دفاع مقدس

برگزاری اردوی جهادی یک روزه به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستاهای دور افتاده شهرستان خمیر و ارائه خدمات رایگان دامپزشکی

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان خمیر، دکتر ملی نژاد در خصوص برگزاری اردوی جهادی یک روزه به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستاهای دور افتاده شهرستان خمیر و ارائه خدمات رایگان دامپزشکی خبر داد.

وی اظهار داشت: وظیفه اصلی دامپزشکی خدمت رسانی به مردم و دامداران منطقه در راستای افزایش سطح بهداشت دام ها و جایگاه نگهداری دام و همچنین نظارت بر عرضه بهداشتی فراورده های خام دامی است و در طول ایام سال، پرسنل این اداره به صورت شبانه روزی مشغول انجام وظیفه می باشند، که در ایام خاصی از سال به صورت ملموس تری این اقدامات انجام می گیرد که از مهمترین این ایام هفته گرامیداشت دفاع مقدس بوده، که در این ایام پرسنل اداره به صورت جهادی در تمام حوزه ها خصوصا" در امر واکسیناسیون نسبت به خدمت رسانی به دامداران اقدام می نمایند.

وی با اشاره به اینکه خاطرات دفاع مقدس ثروت ملی می باشد تسریع کرد: تمامی آحاد مردم می بایست در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس اقدامات لازم را به انجام رسانند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بندرخمیر بیان کرد: در این اردوی یک روزه 2300 رأس دام سبک علیه بیماری تب برفکی و 5 قلاده سگ صاحبدار علیه بیماری هاری واکسینه و تعداد 230 رأس دام سبک و سنگین به صورت رایگان مورد معاینه و درمان قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر خمیر
  • کد خبر : 290748
کلمات کلیدی
khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید