• 1401/11/24 - 14:44
  • تعداد بازدید : 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خدمت ادامه دارد...

برگزاری اردوی جهادی به مناسبت 44 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روستاهای دورافتاده شهرستان خمیر

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان خمیر، دکتر مریم ملی نژاد از برگزاری اردوی دو روزه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای دورافتاده شهرستان خمیر، خبر داد.

دکتر ملی نژاد گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته روستایی عشایری ستاد دهه فجر، علاوه بر آذین بندی اداره و تبلیغات محیطی، خدمات رسانی به روستاهای دورافتاده و محروم شهرستان، اردوی جهادی در روستاهای بناب و دهنو از توابع بخش رویدر و کشار زیر و کشار سرگپ از توابع بخش مرکزی در قالب برنامه هایی همچون: واکسیناسیون دام، کلاس آموزشی و معاینه و ویزیت رایگان برنامه ریزی و اجرایی گردید.

ملی نژاد افزود: در این طرح که با حضور اکیپ عملیاتی دامپزشکی که متشکل از دو کاردان و تکنسین دامپزشکی و یک دکتر دامپزشک بود، 3500 رأس دام سبک و  100 رأس دام سنگین بر علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند و 200 رأس دام نیز تحت پوشش ویزیت و درمان رایگان قرار گرفتند.

وی مطرح کرد: در این اردو، کلاس های آموزشی با حضور 30 نفر از دامداران روستایی با مطرح کردن موضوعاتی چون بهداشت دام، واکسیناسیون، بهداشت گوشت و آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام، نکات لازم ارئه گردید.

ملی نژاد در پایان اضافه کرد: این اردوهای جهادی به منظور رسیدگی بیشتر و خدمات رسانی مناسب در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان در طول سال و مناسبت های مختلف، ادامه خواهد داشت.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر خمیر
  • کد خبر : 297399
کلمات کلیدی
khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید