• 1401/02/18 - 13:12
  • تعداد بازدید : 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دوماه تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در شهرستان بندرخمیر

اجرای دوماهه طرح تشدید نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان خمیر از 14 اسفند ماه 1400 لغایت 14 اردیبهشت 1401 تشریح شد

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بندر خمیر، دکتر ملی نژاد از اتمام اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان بندرخمیر همزمان با سراسر کشور خبر داد.

وی اینخصوص افزود: این طرح به مدت دوماه از 14 اسفند 1400 لغایت 14 اردیبهشت 1401 در شهرستان بندرخمیر عملیاتی گردید و به منظور حفظ بهداشت و ارتقاء امنیت غذایی و سلامت شهروندان، تمامی رستوران ها و کبابی ها و مراکز نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی این شهرستان مورد بازدید بازرسان نظارت بهداشتی این اداره قرار گرفت و در برخی موارد با همکاری دستگاه های مرتبط، گشت های نظارتی مشترک با ادارات جهادکشاورزی، شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی و صمت، صورت پذیرفت.

دکتر ملی نژاد افزود: در اجرای این طرح، اکیپ های عملیاتی نظارتی این اداره، تعداد 526 مورد بازدید بهداشتی را در قالب یک اکیپ روزانه، معادل 185 نفر ساعت مورد رصد بهداشتی قرار داد و میزان 45 کیلوگرم گوشت مرغ و آلایش مرغی غیربهداشتی را ضبط و معدوم نمود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بندرخمیر از شهروندان خواست: خرید فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این زمینه، مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان، اطلاع رسانی نمایند. 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر خمیر
  • کد خبر : 285852
khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید