• 1402/07/23 - 08:34
  • تعداد بازدید : 227
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اجرای طرح معرفی مشاغل در آستانه هفته دامپزشکی

آشنایی دانش آموزان شهر خمیر با حرفه دامپزشکی به مناسبت فرا رسیدن هفته دامپزشکی

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان خمیر؛ به مناسبت هفته دامپزشکی یک کلاس آموزشی با هدف آشنایی دانش آموزان پیش دبستانی دبستانی با حرفه دامپزشکی برگزار شد.

در این کلاس یک ساعته که در مدرسه پیش دبستانی بشری برای دانش آموزان پیش دبستانی برگزار شد، کارشناسان اداره دامپزشکی ضمن بیان وظایف دامپزشکان، وظایف و جذابیت ها و همچنین سختی کار این حرفه متنوع را، با زبان کودکانه، معرفی نمودند.

در این کلاس پویا و مشارکتی که در هفته دامپزشکی برگزار گردید، دانش آموزان با مبانی اولیه واکسن و دارو و درمان دام و طیور آشنا شدند و ضمن ابراز علاقه به این حرفه و اشتیاق به پیشگیری و درمان بیماری ها و آلام حیوانات، این روز را به دامپزشکان و همه ی تلاشگران در حرفه دامپزشکی تبریک گفتند.

مدیر این واحد آموزشی نیز برای تشکیل و برگزاری دوره های آشنایی با بهداشت فرآورده های خام دامی در قالب برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی ویژه مدارس، برای والدین دانش آموزان و کارکنان مرکز اعلام آمادگی نمود.

هدف از اجرای این طرح در سطوح مختلف تحصیلی، آشنایی آحاد جامعه با بهداشت دام و طیور و انواع فرآورده های خام دامی به منظور بالا بردن سطح آگاهی عموم و ارتقاء بهداشت جامعه و تربیت همیاران بهداشتی دامپزشکی است، که در کنار پرسنل دامپزشکی، اطلاع رسانی و همیاری مناسب، به مردم و دامداران صورت پذیرد.

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر خمیر
  • کد خبر : 309024
khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید