• 1399/05/26 - 10:14
  • تعداد بازدید : 381
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تکریم بازنشستگان

گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

تقدیر و تشکر از آقایان ساقیانپور و رحیمی به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در اداره دامپزشکی شهرستان میناب انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان میناب، بهمن احمدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میناب اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، این اداره مراسم تکریم بازنشستگان دامپزشکی شهرستان میناب را با در نظر گرفتن رعایت موارد بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا (کووید 19) برگزار نمود.

وی افزود: بازنشستگان دامپزشکی شهرستان میناب بیش از سه دهه خدمت صادقانه نسبت به ارائه خدمات در مناطق صعب العبور و دارای امکانات رفاهی بسیار اندک، در راه مبارزه با بیماری های دامی، تأمین سلامت دام و ارتقاء بهداشت جامعه خدمت نموده اند تا همشهریان گرامی با آسودگی خاطر از محصولات دامی بهره مند گردند.

ایشان خاطر نشان ساخت: کارکنان دامپزشکی با وجود خطرهای محیطی و احتمال درگیری به بیماری های مشترک، در خط مقدم  مبارزه با بیماری ها و پیشگیری از بروز مشترک بین حیوان و انسان از جان خود می گذرند تا سلامت جامعه را تضمین نمایند، که جا دارد از خدمات این سربازان گمنام سلامت جامعه به شایستگی تقدیر گردد.

احمدی در پایان، ضمن اهداء لوح تقدیری به بازنشستگان اداره دامپزشکی شهرستان میناب برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی صحت و سلامتی را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان میناب
  • کد خبر : 254803
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید