• 1399/06/01 - 08:48
  • تعداد بازدید : 1303
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

پیام گرامیداشت مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به عموم دولتمردان و کارمندان تبریک گفت که متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تا کنون نیز ادامه دارد.

بنابراین هفته دولت، فرصتی است تا عملکرد و دستاوردهای دولت‌ها که با اهداف بزرگی چون پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاک دامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار می‌آیند، برای مردم بیان شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، برای همه دولتمردان و کارمندان ایران اسلامی خصوصا' کارمندان سخت کوش و پر تلاش دامپزشکی استان هرمزگان، توفیق روز افزون و سلامتی از درگاه ایزد منان، آرزومندم.

دکتر محمد جانباز

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان

                                                                                                      

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان,اخبار شهرستان رودان,اخبار شهرستان بستک,اخبار شهرستان قشم,اخبار شهرستان بشاگرد,اخبار شهرستان بندر لنگه,اخبار شهرستان پارسیان,اخبار شهرستان بندر خمیر,اخبار شهرستان حاجی آباد,اخبار شهرستان سیریک,اخبار شهرستان میناب,اخبار شهرستان بندرعباس,اخبار شهرستان جاسک
  • کد خبر : 254936
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید