• 1400/02/27 - 10:07
  • تعداد بازدید : 1099
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.

سید امین عمرانی مسوول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، طی پیامی این روز را به همه فعالان این حرفه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، همزمان با فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، سید امین عمرانی مسوول روابط عمومی این اداره کل، طی پیامی؛ این روز را به کلیه فعالان این عرصه، تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 به نام دانای بی همتا

امروزه به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عامل پیشرفت انسان امروزی و اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر، ارتباطات است و امروزه؛ بیش از پیش به ارتباطات و انتشار اخبار در فضای مجازی که با بیشترین سرعت انتشار در همه ی امور مداخله گر است، روبرو هستیم و جایگاه روابط عمومی در پویایی این مهم، بسیار خطیر  و حساس می باشد.

روابط عمومی هنر و علم اجتماعی، است که درون و بیرون دستگاه را به هم پیوند می دهد. روابط عمومی مشاور و امین مدیر و کلیه کارکنان مجموعه است. روابط عمومی زبان گویای کارکنان و بازوی توانمند مدیران در حفظ منافع سازمان و قشر جامعه ای که با آن سروکار دارند، می باشد.

اینجانب فرا رسیدن این روز مهم و اثرگذار را به همه فعلان عرصه روابط عمومی، خصوصا" کارکنان روابط عمومی سازمان و ادارات کل دامپزشکی کشور و بویژه همکاران ارزشمندم در شهرستان های تابعه که علاوه بر انجام امور فنی و اداری، به امر اطلاع رسانی اخبار با عنوان رابط روابط عمومی فعالیت دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای این قشر تلاشگر، که بی منت و با اخلاص کامل در راه تحقق اهداف سازمانی مشغول خدمت هستند، آرزوی توفیق می نمایم.

سید امین عمرانی مسوول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اخبار شهرستان رودان,اخبار شهرستان بستک,اخبار شهرستان قشم,اخبار شهرستان بشاگرد,اخبار شهرستان بندر لنگه,اخبار شهرستان پارسیان,اخبار شهرستان بندر خمیر,اخبار شهرستان حاجی آباد,اخبار شهرستان سیریک,اخبار شهرستان میناب,اخبار شهرستان بندرعباس,اخبار شهرستان جاسک,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 273918
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید