• 1400/04/29 - 20:09
  • تعداد بازدید : 528
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بازدید سرزده مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از شهرستان حاجی آباد

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، به اتفاق رئیس اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد، از مراکز تولیدی مرغ گوشتی و مزرعه مرغ مادر تخمگذار گوشتی این شهرستان، بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، در طی سفر به شهرستان حاجی آباد، به طور سرزده از مراکز دولتی و خصوصی مرتبط با دامپزشکی بازدید نمود.

در این بازدید دکتر جانباز به اتفاق دکتر کریمی رییس اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد از بخش خصوصی شهرستان بازدید بعمل آورد و در ادامه از مراکز تولیدی مرغ گوشتی و مزرعه مرغ مادر گوشتی دهشت واقع در روستای باغات، این شهرستان بازدید نمود.

دکتر کریمی گفت: شهرستان حاجی آباد دارای دو مزرعه مرغ مادر تخم گذار گوشتی می باشد که مزرعه مرغ مادر دهشت با ظرفیت 37000 قطعه، به منظور تأمین جوجه یک روزه گوشتی با حداکثر ظرفیت سالن های فارم مذکور در حال فعالیت می باشد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد افزود: با توجه به بارندگی های اخیر و ایجاد معضلاتی در خصوص ارائه خدمات در منطقه، هدف از بازدید مدیرکل دامپزشکی استان را، بررسی معضلات بهداشتی ناشی از بارش های اخیر، بیان نمود. 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان حاجی آباد
  • کد خبر : 275812
کلمات کلیدی
hajiabad ادار ه دامپزشکی حاجی آباد

hajiabad ادار ه دامپزشکی حاجی آباد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید