• 1401/12/23 - 11:40
  • تعداد بازدید : 303
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
توقیف محموله 267 کیلوگرمی جگر منجمد تاریخ مصرف گذشته

در بازرسی های بهداشتی اکیپ های نظارتی دامپزشکی شهرستان حاجی آباد، 552 بسته جگر مرغ تاریخ مصرف گذشته، کشف، ضبط و معدوم گردید

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد، مرتضی جعفری سرپرست این اداره، از کشف و معدوم سازی تعداد 552 بسته جگر منجمد تاریخ مصرف گذشته، طی بازرسی های بهداشتی دامپزشکی، خبر داد.

به وزن 276 کیلوگرم از یکی از سردخانه های این شهرستان در راستای طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه ایام نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان خبر داد .

وی افزود، با شروع طرح تشدید نظارت بهداشتی، کارشناسان این اداره، با توجه به اهمیت حفظ بهداشت عمومی و ارتقاء امنیت غذایی و سلامت جامعه، با حداکثر توان و با روحیه جهادی بصورت شبانه روزی، در انجام این طرح سلامت محور مشغول فعالیت می باشند و در راستای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی، با متخلفین بهداشتی طبق قوانین و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی برخورد قانونی خواهد شد.

جعفری اظهار داشت: در همین راستا در بازدید مشترک با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، از سردخانه های نگهداری فراورده های خام دامی، محموله 267 کیلویی جگر منجمد تاریخ مصرف گذشته کشف، پرونده تخلف بهداشتی تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع گردید، که با رأی قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان، محموله ی مذکور، بصورت بهداشتی معدوم گردید.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد در پایان یادآور شد: حفظ سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی می باشد و از شهروندان عزیز درخواست می گردد؛ مواد خام دامی مورد مصرف خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی خریداری نمایند و در هنگام خرید، به تاریخ انقضای محصول دقت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی، مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد، به منظور پیگیری های لازم، اطلاع رسانی نمایند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان حاجی آباد
  • کد خبر : 298526
کلمات کلیدی
hajiabad ادار ه دامپزشکی حاجی آباد

hajiabad ادار ه دامپزشکی حاجی آباد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید