• 1401/02/04 - 13:52
  • تعداد بازدید : 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ساماندهی کشتارگاه دام شهرستان حاجی آباد

جلسه ساماندهی امور کشتارگاه شهرستان حاجی آباد با حضور اعضا در محل کشتارگاه دام این شهرستان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی  شهرستان حاجی آباد، دکتر احسان کریمی رییس این اداره، از برگزاری جلسه ساماندهی امور کشتارگاه ها شهرستان، در محل کشتارگاه دام حاجی آباد خبر داد.

دکتر کریمی اظهار نمود: این جلسه با حضور بهنام کریمی معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان و سایر اعضای مرتبط، به دبیری اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد به منظور مرتفع نمودن مشکلات کشتارگاه دام تشکیل و طی بازدید میدانی از بخش های مختلف این واحد کشتارگاهی، مشکلات کشتارگاه از نردیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور اعضا و مدعوین حاضر در جلسه، تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات صورت پذیرفت و مقرر گردید؛ شهرداری شهرستان در برطرف کردن مشکلات موجود و ساماندهی کشتارگاه، در اسرع وقت اقدام لازم معمول نماید.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد به شهروندان تأکید نمود: جهت خرید گوشت گرم به مراکز مجاز تحت نظر اداره دامپزشکی شهرستان مراجعه نمایند و از خرید گوشت فاقد مهر و لیبل دامپزشکی جداً خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این زمینه، مراتب را به صورت حضوری و یا از طریق شماره تماس 07635421290 به اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد اطلاع رسانی نمایند.

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان حاجی آباد
  • کد خبر : 285408
hajiabad ادار ه دامپزشکی حاجی آباد

hajiabad ادار ه دامپزشکی حاجی آباد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید