• 1399/12/20 - 09:27
  • تعداد بازدید : 376
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید شبانه از مراکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد, دکتر احسان کریمی از بازدید شبانه این اداره به همراه دادستان محترم حاج آقا فراز خبر داد

بازدید شبانه از مراکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد، دکتر احسان کریمی از بازدید شبانه کارشناسان این اداره به همراه دادستان شهرستان حاجی آباد، از مراکز عرضه تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای تشدید نظارت بهداشتی بر فراورده های خام دامی، هر ساله، این اداره، از نیمه دوم اسفندماه لغایت نیمه دوم فروردین ماه جهت نظارت بر مراکز عرضه و توزیع ، پخت و پز فراورده های خام دامی بازرسی های بهداشتی دامپزشکی از مراکز را در دستور کار خود قرار می دهد.

دکتر کریمی افزود: بازدید شبانه دادستان به همراه دامپزشکی، نشانه دهنده ی اهمیت بازرسی بهداشتی دامپزشکی در حفظ سلامت جامعه می باشد و در این گشت مشترک با مراکز متخلف با حکم دادستان شهرستان، در حین انجام امور بازرسی، برخورد قاطع شد و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان و ارتقاء امنیت غذایی جامعه که از اهداف اصلی، دامپزشکی می باشد، را در بر خواهد داشت.

ایشان خاطر نشان کرد: رستوران و مراکز عرضه و توزیع فراورده های خام دامی و طیور و آبزیان با چک لیست های اختصاصی در فواصل زمانی معین بازرسی و در صورت تخلف از مفاد قانونی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

دکتر کریمی در پایان از همشهریان گرامی درخواست نمود: فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت های بهداشتی دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را در اسرع وقت به دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی نمایند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان حاجی آباد
  • کد خبر : 272243
کلمات کلیدی
hajiabad ادار ه دامپزشکی حاجی آباد

hajiabad ادار ه دامپزشکی حاجی آباد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید