یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1405/04/06 - 11:52
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
تقدیر فرماندار شهرستان بندرعباس از اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان

فرماندار شهرستان بندرعباس از نقش دامپزشکی در راستای حفظ بهداشت عمومی و سلامت جامعه تقدیر کرد .

فرماندار بندرعباس با اهدا لوح تقدیر از فعالیت های کارکنان اداره کل و اداره دامپزشکی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد .

210245

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، احمدپویافر از ناظرین بهداشتی و شرعی اداره کل و اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی در کشتاردام ویژه عید سعید قربان تقدیر و تشکرکرد .

  • گروه خبری : گروه های مطالب,خبر,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 355860
کلمات کلیدی
عبدالمجید انصاری

عبدالمجید انصاری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور