چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1405/04/02 - 11:43
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان؛

برگزاری دوره آموزشی نگهداری حیوانات خانگی (سگ و گربه) و خطرات ناشی از آنها برای جامعه و خانواده ها

مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: دوره آموزشی نگهداری حیوانات خانگی (سگ و گربه) و خطرات ناشی از آنها برای جامعه و خانواده ها، بصورت وبیناری برگزار شد .

521023640

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان هرمزگان، افشین اژدری  اظهار داشت: دوره آموزشی تخصصی «نگهداری حیوانات خانگی (سگ و گربه) و خطرات ناشی از آن برای جامعه و خانواده‌ها» روز سه‌شنبه ۲/۰۴/۱۴۰۵ در شبکه آموزش کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه نگهداری صحیح حیوانات خانگی، پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و کاهش مخاطرات بهداشتی و اجتماعی ناشی از نگهداری غیر اصولی حیوانات برگزار شد.

افشین اژدری به عنوان مدرس دوره، به تشریح اصول علمی نگهداری سگ و گربه، اهمیت واکسیناسیون، کنترل انگل‌ها، و رعایت نکات بهداشتی در محیط زندگی مشترک انسان و حیوان پرداخت.

وی همچنین به برخی از خطرات احتمالی نگهداری غیرمجاز یا غیر اصولی حیوانات خانگی برای خانواده‌ها و جامعه اشاره کرد.

  • گروه خبری : خبر,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 355768
کلمات کلیدی
عبدالمجید انصاری

عبدالمجید انصاری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور