• 1403/01/15 - 10:19
  • تعداد بازدید : 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای گشت مشترک نظارتی در راستای طرح تشدید نظارتی دامپزشکی در بندرخمیر

گشت مشترک ادارات دامپزشکی، فرمانداری، بهداشت، تعزیرات و اتاق اصناف در راستای طرح تشدید نظارت ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستنان خمیر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان خمیر، دکتر مریم ملی نژاد رییس این اداره، از اجرای گشت مشترک نظارتی در شهرستان بندرخمیر خبر داد.

دکتر ملی نژاد اظهار داشت: نظارت بهداشتی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه یکی از رسالت های دامپزشکی می باشد و کارشناسان نظارت بر بهداشت فراورده های خام دامی این اداره، علاوه بر بازرسی های روزانه، در قالب گشت های مشترک با ادارات نظارتی بازار اعم از؛ فرمانداری، بهداشت، تعزیرات و اتاق اصناف، از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی، رستوران ها، مراکز طبخ بازدید عملیاتی می کنند تا مراکز مذکور از نظر بهداشتی رصد گردد.
وی افزود: به منظور اجرای تشدید اقدامات نظارتی و برنامه های ستاد سفر شهرستان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، تعداد 176 مورد بازدید از مراکز عرضه و توزیع فراورده های خام دامی، رستوران ها  و کلیه مراکز تولید و نگهداری و تهیه غذا با منشاء مواد خام دامی، صورت پذیرفت و مقدار 28 کیلوگرم فراورده های غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم شد.

رییس دامپزشکی شهرستان خمیر از همشهریان محترم درخواست نمود: گوشت و مرغ مورد نیاز خود را، صرفا از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی، تهیه نمایند و هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی را، به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد و برخورد قانونی با متخلفین بهداشتی و تهدیدکنندگان بهداشت عمومی صورت پذیرد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر خمیر
  • کد خبر : 317218
khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

khamir اداره دامپزشکی شهرستان خمیر

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه