• 1403/01/27 - 15:54
  • تعداد بازدید : 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شورای فرهنگی دامپزشکی استان هرمزگان تشکیل جلسه داد

اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در سال 1403 در سالن جلسات ایناداره کل با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، شورای فرهنگی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان نخستین جلسه خود را در سال جدید برگزار گردید.

این جلسه که با حضور اعضاء در یالن جلسات اداره کل دامپزشکی ساتن هرمزگان برگزار شد، حجت الاسلام و  المسلمین رضا حمزه ای مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان، ضمن عرض تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه، به تشریح کلی فعالیت ها و برنامه های این شورا در سال 1402 پرداخت و برنامه های شورای فرهنگی اداره کل را در اولین جلسه کاری در سال 1403 با سه محور مدنظر قرار داد.

وی سه محور، 1؛ اهمیت نماز و دعوت فرزندان به نماز، 2؛ امر به معروف و نهی از منکر و 3؛ مناسبت های ملی و مذهبی اردیبهشت ماه را مدنظر حاضرین قرار داد و اعضای حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را به منظور اجرای بهینه برنامه های فرهنگی ارائه کردند و مورد توجه قرار گفت و مصوب شد.

در این جلسه علاوه بر سه دستور کار مذکور برنامه های ورزشی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان نیز ارائه شد و به منظور اجرای بهینه آن و بهره مندی از برنامه های فرهنگی در آن، برنامه های ارائه شده با نظر جمعی مورد بررسی قرار گرفت. 

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 317793
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه