• 1403/01/10 - 20:18
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و شهادت امیر متقیان حضرت علی (ع)

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، با اشاره به معنویت ماه مبارک رمضان یادآور شد: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت و فرصتی برای تهذیب نفس است و بویژه لیالی قدر از چنان اهمیتی برخوردار هستند که خداوند تبارک و تعالی در مصحف شریف فرموده‌اند؛ "شب قدر از هزار ماه، برتر و بافضیلت‌تر است".

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر مصطفی فخرآبادی پور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولا علی (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

"فزت و ربّ الکعبه"

شب نوزدهم رمضان، شاهد تلخ ترین واقعه ی تاریخ در تقویم شیعه، می باشد. چرا که در این شب یتیمیان کوفه طعم نداشتن پدر را، چشیدند و در این شب؛ کوفیان در غم و حسرت از دست دادن اولین امام شیعیان محزون شدند.

شب ضربت خوردن مولی‌الموحدین مقارن با نخستین شب از شب‌های با فضیلت "قدر" است و شب شهادت ایشان نیز مقارن با دومین شب از لیالی با عظمت "قدر" است و امیدوارم با بهره گرفتن از معنویت این شب‌ها، بتوانیم توشه‌ای برای آخرت‌مان ذخیره کنیم.

شب قدر؛ فرصتی برای نماز و نیایش و آماده شدن برای پرواز است. قدر؛ دل بریدن از زندگی مادی و سفر به معنویت محض است. شب قدر؛ شب شکوفایی نهال ایمان در بوستان جان، میهمانان ضیافت الهی، است.

در شب بیست و یکم رمضان حضرت علی (ع) دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبودش شتافت تا این اسطوره عدالت خواهی و عدالت محوری به دیدار پروردگار خویش بشتابد

اینجانب فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) مظهر ایمان و عدالت و جوانمردی و حریت را، به همگان تسلیت عرض نموده، از درگاه یگانه ی هستی بخش، در این ماه مبارک، برای همه ی مؤمنان خداجو، رحمت واسعه الهی، مسئلت می نمایم و امیدوارم طاعات و عبادات همه عزیزان مقبول درگاه احدیت، واقع شود.

دکتر مصطفی فخرآبادی پور - مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان

 

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 317125
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه